VĚTRNÉ SMRŠTĚ

27.09.2022

AUTOR: MARTIN A. ŠTVRTECKÝ

Větrné smrště pozbyly zvuku
Na stole místo květin
Rozličných obrázků
Prasklého srdce tlukotu

Kam jsme se to poděli,lásko
Kam jsme to spolu odešli

V ústech skrytá zavist úsměvů
zbloudilych do uzavřených skel
Jež volají po smíření
Našeho těla
Rozděleneho vedví

A místo stříbrných kapek deště
Prší zápisky do našeho pasu do
Života cizího
Smírčí naivity faleše

Jsem jako ocesany strom
který obchází vina
Jsem nahy a je mi před tebou
Zima

Ve větru leti můj klobouk
Jímž jsem tě poprvé pozdravil
Na zemi leží shluk
Zvadlych květin a hodinky jež jsem v zapomnění správně nenastavil...

© 2022 Všechna práva vyhrazena
2022 MORAVSKÝ SPISOVATEL
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky